Spralla Flying Puck Spil

219,00 DKK

Vores hurtige Flying Puck-spil kombinerer bordhockey og minicurling med et solidt twist. Skyd pucker af sted til modstanderens side ved hjælp af en elastik. Eneste forhindring? Pucken skal igennem et nærmest minimalt hul i midten af banen – lykkes det f … læs mere her

Er Spralla Flying Puck Spil på lager?

Køb Spralla Flying Puck Spil

(3 kundeanmeldelser)

Spralla Flying Puck Spil F.A.Q.

Hvad koster Spralla Flying Puck Spil?

Du kan købe Spralla Flying Puck Spil for DKK 219.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Spralla Flying Puck Spil er et af de mange populære produkter

Spralla Flying Puck Spil kan være den bedste løsning på den klassiske hvad skal jeg give i gave udfordringen. Se alt,Leg & Spil,Battle,Julegave til bror,Julegave til søster,Spil,Spralla,Fødselsdagsgaver kategorien er fyldt med sjove gadgets. CoolStuff.dk har altid de fedeste gaveidéer som du ikke lige finder andre steder. Spralla Flying Puck Spil kan returneres til shoppen igen inden for 90 dage, hvis du fortryder dit køb. Er du på jagt efter den perfekte gave til konfirmanden, kan løsningen være lige her i form af Spralla Flying Puck Spil, og så kan du med god samvittghed tage til fejringen. Skåret ind til benet: Spralla Flying Puck Spil kan sagtens gives som dåbsgave. Gadgets er ikke seriøse, vil nogle få mennesker sige, og det kan være derfor, at nogle, der kan synes, at det er mærkeligt at bruge gadgets som gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig i din søgen efter den perfekte gave, langt de fleste synes det er meget sjovere at få gadgets end f.eks. en vase.

Spralla Flying Puck Spil kan ses i kategorien Se alt,Leg & Spil,Battle,Julegave til bror,Julegave til søster,Spil,Spralla,Fødselsdagsgaver fra mærket hos internetbutikken CoolStuff.dk. For forbrugerne er blevet ret eftertraget, blandt både unge og de lidt ældre. Online shoppere leder næsten altid efter den billigste pris på Spralla Flying Puck Spil, og ender ret tit hos CoolStuff.dk. Det er ikke så svært, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Hvis du giver Spralla Flying Puck Spil og pakker gaven pænt ind, at modtagerne er taknemlig.

Fordele ved at købe Spralla Flying Puck Spil online

Når du svinger kortet i de danske webshops, er du stillet lidt bedre, end hvis du handler i en fysisk butik. Dine varer skal kunne returneres i 14 dage. når du har handlet dine varer, der er endda shops, der vælger at give mere og forlænger din returret til mere end de 14 dage. At webshops har alt liggende klar til dig online, betyder også at deres priser online, og det giver en god gennemsigtighed på priserne, iblandt alle de shops der sælger det, du er ude efter. Din sammenligning kan du rent faktisk lave super hurtigt, det er bare lige at finde de shop, der sælger din vare. Når du handler online er du også fri for, at varens pris er forskellige fra skiltet og til kasseapparatet, så du skal stå i kø bagefter for at få den rigtige pris. Når du har købt dine varer, sendes de til din adresse, eller de kan blive sendt til din arbejdsplads, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. Den irriterende kassekø undgår du ved at handle online køen er der slet ikke, når du handler online, så ungå de trælse frustrationer over, at det kan tage så lang tid for folk at finde de sidste mønter frem.

3 reviews for Spralla Flying Puck Spil

Vær den første til at anmelde “Spralla Flying Puck Spil”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *