Ram Tissemanden-Spil

139,00 DKK

Put a ring on it! Ram tissemanden er det skøre partyspil, hvor I skiftes til at have et bælte på med en stor plastiktissemand – og modstandernes opgave er at ramme den med ringe. Hvem lykkes det bedst at ramme pikken?! … læs mere her

Er Ram Tissemanden-Spil på lager?

Køb Ram Tissemanden-Spil

(16 kundeanmeldelser)

Ram Tissemanden-Spil F.A.Q.

Hvad koster Ram Tissemanden-Spil?

Du kan købe Ram Tissemanden-Spil for DKK 139.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Ram Tissemanden-Spil er et af de mange populære produkter

Ram Tissemanden-Spil kan sprede glæde hos alle modtagere. Se alt,Leg & Spil,Festival,Julegaver til 25 årige,Julegaver til 30 årige,Julegave til søster,Party,Polterabend,Spøg og Skæmt ,Spil kategorien er fyldt med sjove gadgets. CoolStuff.dk er nok Danmarks mest populære online shop, når der skal købe gaver. Ram Tissemanden-Spil har automatisk op til 90 dages returret såfremt du måtte fortryde dit køb. Har du som mange andre næsten opgivet at finde den perfekte gave, kan hjælpen købes for ussel mammon i form af Ram Tissemanden-Spil, og det gør jo ikke noget, hvis din gave er den sjoveste. Skåret ind til benet: Ram Tissemanden-Spil kan sagtens gives som jubilæumsgave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og det kan gøre at der er nogen, der er bange for at bruge gadgets som gaver. Men tænk ikke på det, det er ikke nogen grund til at afholde dig fra din tanke om at give gadgets som gave, langt de fleste kan grine af de sjove gadgets.

Ram Tissemanden-Spil havde du måske allerede gættet ligger i kategorien Se alt,Leg & Spil,Festival,Julegaver til 25 årige,Julegaver til 30 årige,Julegave til søster,Party,Polterabend,Spøg og Skæmt ,Spil som er lavet af hos forhandleren CoolStuff.dk. Og generelt er et meget populært brand i øjeblikket, blandt shopper i hele Danmark. Der er nogle gange tilbud på Ram Tissemanden-Spil, mange ender med at købe hos CoolStuff.dk. Kort og godt, gode gaver giver glade modtagere. Vælger du at give Ram Tissemanden-Spil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Fordele ved at købe Ram Tissemanden-Spil online

Alle de tilfælde, hvor online webshops frister dig til at købe varer, giver de dig lidt bedre rettigheder, som ikke er en selvfølge i fysiske butikker. Loven siger, du har ret til at returnere dine varer indenfor 14 dage. når produkterne er købt online, og nogle webshops har valgt at give mere det er slet ikke ualmindeligt, at få 30, 60 eller 90 dages returret i dag. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, og det bevirker, at du med få klik kan finde det bedste tilbud, i den store skov af webshops, der er derude. Din sammenligning kan du rent faktisk lave i løbet af nul-komma-fem med din smartphone eller tablet. En af de store fordele når du handler online, er du slipper for, at skulle slæbe varerne hjem fra butikken. Online shoppen får Posten til at levere dine varer til din adresse, medmindre du vælger at få dem sendt til din arbejdsadresse, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. Den irriterende kassekø undgår du ved at handle online køer er en saga blot, her er det direkte til kassen og betale med det samme, så det er slut med at blive irriteret over langsomme mennesker i køen.

16 reviews for Ram Tissemanden-Spil

Vær den første til at anmelde “Ram Tissemanden-Spil”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *